Followers

Sunday 16 October 2011

JANA INCOME DENGAN BEAUTIFUL

www.tips-fb.com
Sudah menjadi lumrah kalau nak jd kaya kite kene ubah hidup kite ,bukan hanya melihat kesenagan org lain tapi kene fikir macamna nak jadi senang cam org lain.Nak tau macamna saya leh terjebak dgan bisnes Beautiful nie?????mula2 saya yang pakai korset nie setelah berjaya menarik perhatian kawan2 ditempat kerja ,mereka mula tanya apa saya pakai apa lagi sy share la ngan diaorg,boleh dikata hampir 5 org la yg beli ngan saya,Aduhai rezeki datang bergolek....tu la x rugi kalau kite mencuba dulu.barula org lain akan follow,dalam masa 3 bulan jer saya just jual beautiful n promote kat member2,memang berhasil la la n tercapai la impian saya untuk jejak kaki ke negara orang.time tu syarikat haio taja untuk pergi ke HONGKONG.saya dapat 2 tiket n time tu bersyukur sgt2 sebab leh bawa husband skali..kalau nak g ngan duit sendiri memeang leh tapi pakej yang dia tawar sume 5 STAR.kite just bawa diri n duit shopping jer tau.memang BEST GILER2.JOM JOIN SEKARANG

No comments:

Post a Comment